Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

Προγραμματίζω στο Scratch: Έλεγχος και αλληλεπίδραση

Στόχος του μαθήματος είναι να δημιουργήσουμε ένα project όπου η μορφή μας θα κινείται καθώς εμείς πατάμε τα βελάκια πάνω, κάτω, δεξια και αριστερά.
Μετά το τέλος του μαθήματος θα πρέπει:

  • Να ξέρεις να εκτελέσεις επαναληπτικά εντολές
  • Να ελέγχεις τη ροή του προγράμματός με την εντολή εαν...
  • Να μπορείς να ελέγχεις τις μορφές σου μέσω του πληκτρολογίου
  • Να μπορείς να κινήσεις τη μορφή σου.

Άσκηση: Κίνηση μέσω του πληκτρολογίου
Προετοιμασία:
1. Δες το διάγραμμα ροής και προσπάθησε να καταλάβεις τι γίνεται.
2. Φτιάξε ένα νέο Αρχείο στο Scratch, και αποθήκευσέ το στο φάκελό σου με το όνομα "Κίνηση με πλήκτρα".
3. Φτιάξε το έργο σου χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα τουβλάκια - εντολές.


Οι εντολές - τουβλάκια που θα χρειαστούμε είναι:
  • Εντολές ελέγχου:
    • Εαν... :  Εαν η συνθήκη είναι αληθής τότε εκτέλεσε ένα μπλοκ εντολών.
    • Για πάντα : Η εντολή αυτή επαναλαμβάνει για πάντα τις εντολές που περικλείει.
  • Εντολές Αισθητήρων:
    • πατήθηκε πλήκτρο...;
  • Εντολές κίνησης:
    • δείξε στην κατεύθυνση: ...
    • κινήσου 10 βήματα

Καλή επιτυχία!!!!