Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Προγραμματίζω στο Scratch: Λαβύρινθος

Στο μάθημα αυτό θα φτιάξουμε ένα σενάριο στο Scratch, όπου η μορφή μας θα κινείται σε έναν λαβύρινθο.
Στο τέλος του μαθήματος:
  • Θα  γνωρίζεις την εντολή Αισθητήρων "Αγγίζει χρώμα ... "
  • Θα μάθεις να συνδυάζεις τις εντολές" εαν...."  και "για πάντα" για να φτιάχνεις σενάρια όπου θα υπάρχει αλληλεπίδραση του ανθρώπου με τον υπολογιστή.
Δραστηριότητα:
  • Για τις ανάγκες της άσκησης θα ανοίξουμε το αρχείο "Κίνηση με πλήκτρα" που ήδη έχουμε φτιάξει.
  • Αποθήκευσε το αρχείο "Κίνηση με πλήκτρα" με νέο όνομα "ΛΑΒΥΡΙΝΘΟΣ" μέσα στο φάκελό σου.
  • Αφού επιλέξεις το σκηνικό, φτιάξε ένα νέο υπόβαθρο στη ζωγραφική, όπου θα εικονίζεται ένας λαβύρινθος.
  • Συμπλήρωσε το σενάριο της μορφής σου ως εξής:
    • ΕΑΝ αγγίζει το χρώμα του λαβύρινθου, τότε πες "ΤΕΛΟΣ - ΕΧΑΣΕΣ" και σταμάτησε το παιχνίδι.
    • ΕΑΝ αγγίζει το χρώμα της εξόδου, τότε η μορφή να λέει "ΚΕΡΔΙΣΑ! ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΙΣΤΑ"
  • Μη ξεχάσεις να αποθηκεύσεις τις αλλαγές σου όταν τελειώσεις!

BONUS: Μπορείς να φτιάξεις και δεύτερη πίστα; 
συμβουλή: θα χρειαστείς την εντολή σκηνικού "Αλλαγή σε υπόβαθρο"