Στο μάθημα αυτό θα φτιάξουμε ένα σενάριο στο Scratch, όπου η μορφή μας θα κινείται σε έναν λαβύρινθο.
Στο τέλος του μαθήματος:
Στο τέλος του μαθήματος:
- Θα γνωρίζεις την εντολή Αισθητήρων "Αγγίζει χρώμα ... "
- Θα μάθεις να συνδυάζεις τις εντολές" εαν...." και "για πάντα" για να φτιάχνεις σενάρια όπου θα υπάρχει αλληλεπίδραση του ανθρώπου με τον υπολογιστή.
Δραστηριότητα:
- Για τις ανάγκες της άσκησης θα ανοίξουμε το αρχείο "Κίνηση με πλήκτρα" που ήδη έχουμε φτιάξει.
- Αποθήκευσε το αρχείο "Κίνηση με πλήκτρα" με νέο όνομα "ΛΑΒΥΡΙΝΘΟΣ" μέσα στο φάκελό σου.
- Αφού επιλέξεις το σκηνικό, φτιάξε ένα νέο υπόβαθρο στη ζωγραφική, όπου θα εικονίζεται ένας λαβύρινθος.
- Συμπλήρωσε το σενάριο της μορφής σου ως εξής:
- ΕΑΝ αγγίζει το χρώμα του λαβύρινθου, τότε πες "ΤΕΛΟΣ - ΕΧΑΣΕΣ" και σταμάτησε το παιχνίδι.
- ΕΑΝ αγγίζει το χρώμα της εξόδου, τότε η μορφή να λέει "ΚΕΡΔΙΣΑ! ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΙΣΤΑ"
- Μη ξεχάσεις να αποθηκεύσεις τις αλλαγές σου όταν τελειώσεις!
BONUS: Μπορείς να φτιάξεις και δεύτερη πίστα;
συμβουλή: θα χρειαστείς την εντολή σκηνικού "Αλλαγή σε υπόβαθρο"